Egea 1.3 Dizel Çıkma Silindir Kapağı
Dizel 1.3 Egea binek araçlar, sedan gövdeli ve 4 kapılıdır. Motorunda 4 adet silindir kapağı bulunur ve silindirlerin hacmi 1248cc olarak tasarlanmıştır. Egea 1.3 dizel çıkma silindir kapağı, aracın silindir kapağında veya kapaklarında arıza görülmesi sonucu gereksinim duyulan parçadır. Silindir kapakları motoru örten parçalar olup arızalandığı ve zarar gördüğü takdirde aracın yürür işlemine zarar verir. Araç motoru düzenli olarak kontrol edilmediğinde, silindir kapakları uzun süre değiştirilmediyse ya da değiştirim sırasında yanlış takılmış ise araç kolaylıkla arıza verir ve silindir kapağı hariç motorda da ciddi hasarlar oluşabilir. Silindir kapakları en doğru biçimde gerekli hasar ölçümü tespit edilerek firmamız tarafından takılmaktadır.
Silindir Kapağı Neden Arızalanır?
Egea 1.3 dizel çıkma silindir kapağı, silindir kapağının çatlaması ve yarılması durumunda gerek duyulan kapaktır. Silindir kapakları araç motorunda yer almaktadır ve motor düzenli olarak kontrol edilmediğinde, bakımı sağlanmadığında silindir kapağı çatlağı fark edilmez. Silindir kapaklarının genel arıza tespiti, kontrolü ve yenilenmesi işlemlerinin tamamını yapmaktayız. Aracınızın parça ömrü ve sağlığı için bakım, kontrol oldukça önemlidir. Kapağın vidalamasının yanlış yapılması, araç sıcakken soğuk su ile motorun yıkanması ya da soğuk su doldurulması, aracın çok uzun süre don olabilecek bir soğuklukta çalıştırılmadan bırakılması ile çatlaklar ve yarıklar oluşur. Silindir kapağında oluşan çatlağı fark etmediğinizde hasar büyür ve aracın sıvı yönetim sistemi bozularak, motor işletimi zarar görür.
Egea 1.3 Dizel Silindir Kapağı Tamiri
Egea 1.3 dizel araçlar değişken geometrili turbo motora sahiptir. Motor dört adet silindir kapağı ile örtülmüştür, üzerinde emme sistemleri ve bujiler yerini alır. Egea 1.3 dizel çıkma silindir kapağı arızaya bağlı biçimde bir ila dört adet arasında gerekebilir ve her bir kapak firmamız aracılığıyla kısa sürede temin edilebilir. Silindir kapağı tamiri, gerekli durumlarda aksatılmadan yapılmalıdır. Kapak değiştirildiğinde, yeni kapak doğru vidalanmalı ve çok gevşek ya da çok sıkı takılmamalıdır. Silindir kapağı çatlağını önlemek için motor sıcaklığı her zaman göz önünde bulundurulmalıdır ve su koyma gibi işlemler kontrollü gerçekleştirilmelidir. Bu gibi işlemleri profesyonel ellerde olmasını istiyorsanız firmamızı tercih etmelisiniz.